5 Beauty favorites

1

Wow for et lækkert vejr vi har i dag! Jeg har drukket sodavand på Blågårds Plads lige i solen. Så føles det som om foråret for alvor er kommet ❤

Nå, men nu til det, det egentlig skulle handle om. Jeg tænkte at jeg lige ville vise et par af mine yndlings-skønhedsprodukter, som alle er nogle jeg har haft længe, og som jeg er rigtig glad for.

GB by Gun-Britt shinespray: Giver håret et lækkert shine.

Salon hårbørste: God og billig hårbørste, som gør håret blankt.

YSL Rouge Pur læbestift i 21: Giver fine orange læber.

Bobbi Brown Pot Rouge for Lips and Cheeks i 11 Pale Pink: Cremeblush, som jeg burger hver dag. Det er også ret fint at komme en smule på læberne og så lige køre en nude læbestift henover.

M.A.C Cremestick Liner i Summerfruit: Passer godt sammen med læbestiften, og indrammer læberne perfekt.

Skriv et svar

