Nyt

Jeg har fået rigtig mange nye fine ting på det sidste. Selvfølgelig fordi det har været jul, men også fordi jeg har gjort mig flere gode køb. Her kommer lige nogle af de skønne ting, som er flyttet ind for nylig.

House Doctor Wave vaseVasen fra House Doctor har jeg ønsket mig længe, og da jeg kort efter jul fandt den på udsalg, slog jeg altså til. Synes den er så smuk i sig selv, men kan også sagtens forestille mig den gøre sig godt med hvide blomster i.

KøbenhavnerneBogen “Københavnerne” af Pernille Stensgaard og Anne Prytz Schaldemose fik jeg i julegave af mine forældre. Den er fyldt med fede billeder af København, og gennemgår Københavns 11 bydele i forhold til ritualer, normer, holdninger og de mange forskellige måder Københavnere lever på. Den er en rigtig lækker coffee table book, som jeg glæder mig til at dykke rigtigt ned i.

Lange øreringeDisse super smukke øreringe fik jeg også af mine forældre i julegave, og det er min mors dygtige kollega, der har lavet dem. Jeg elsker dem for deres minimalistiske og rå udtryk, og for at de kan bruges på flere måder. Jeg har en piercing øverst i øret (en helix hedder det vist, men min kæreste kalder den for en troldering :D), og det ser superfedt ud, hvis man både trækker kæden gennem hullet i øreflippen og det øverste hul. Må prøve at vise hvad jeg mener en dag 🙂

TøjAf mine fire bedsteforældre fik jeg lækre beklædningsdele. Handskerne fra Markberg har jeg allerede brugt flittigt, og T-shirten og rullekravestrikken fra Magasin skal holde mig varm og velklædt hele vinteren.

Essie x2Jeg elsker Essies neglelakker, og disse to blev varmt modtaget til samlingen. Den pink, “Funny Face”, fik jeg af mine forældre i adventsgave, og den kom på juleaften. Den rødorange, “Meet me at Sunset”, fik jeg af min kusine i julegave, og kom på nytårsaften.

Pieces taskeTasken fra Pieces var en tidlig julegave til mig selv. Den er den perfekte hverdagstaske til mit behov, og jeg har stort set brugt den hver dag siden jeg købte den. Skulderremmen er tilpas lang, så jeg kan bruge den over mine oversize vinterjakker, og den er tilpas rummelig, så der er plads til kamera og en ekstra trøje. Og så er frynserne bare fantastiske.

Det var slet ikke det hele, men jeg stopper her, så I ikke besvimer af misundelse over alle mine fantastiske nyerhvervelser (eller af kedsomhed).

Skriv et svar

