When in Rome

Rom 2013 097Rom 2013 104

Outfit fra Rom. Det var virkelig VIRKELIG varmt, og ligegyldigt hvad man tog på, var det bare for varmt. Men nederdelen var alligevel skøn og luftig, og jeg følte mig lidt som Audrey Hepburn i “Roman Holiday”- manglede bare vespaen og den fine korthårsfrisure. Kasketten er også ny – fra H&Ms herreafdeling. Købte den inden vi tog afsted, da jeg syntes jeg manglede en kasket her til sommer. Og så kunne jeg ikke stå for det fede blomsterprint.

Nå men jeg havde en rigtig rigtig god tur. Rom er sindssygt smuk, charmerende og interessant, og maden er jo fantastisk. Skal helt sikkert tilbage.

Nederdel Monki / T-shirt Gina Tricot / Kasket H&M / Sandaler Bianco

Skriv et svar

