Hello world

Jeg har haft virkelig travlt på det sidste. Både med at skrive min bacheloropgave, med at holde jul og med at forberede mig til skiferie. Men nu er opgaven afleveret og jeg tager afsted til Norge i morgen! Endelig har jeg rigtig ferie! Jeg har aldrig stået på ski før, så det bliver virkelig spændende (og noget af et syn. Bambi på glatis.), men jeg glæder mig så meget, og det bliver bare vildt hyggeligt. Juleaften var som altid rigtig hyggelig, og jeg fik en masse seje, lækre og pæne gaver, som jeg glæder mig til at vise frem her. Men hver gang jeg har haft tid til at tage billeder, har det været for mørkt, og billederne blev ikke så gode. Så det må blive når jeg kommer hjem igen. Hav et rigtig godt nytår derude!

Skriv et svar

